Julkaistu 11.09.2019 0          

Uusi sovellus avaa tapahtumat

DooApp –niminen Android –sovellus on juuri julkaistu Google Play –kaupassa. DooApp-palvelussa esitetään Turun ja lähialueen tapahtumat, tekemiset ja elämykset. Tyypillisinä arkipäivänäkin Turussa on noin 80 tapahtumaa, mutta aikaisemmin tämä tieto on oli hankalasti pirstaloituneena ympäri internetiä ja lukuisia erillisiä palveluita. Kaari Digital Oy:n toimitusjohtaja Otso Kallinen ja toinen yrityksen perustajista, teknologiajohtaja Juha Kivelä ovat kuluneen 1,5 vuoden aikana kehittäneet mobiilisovelluksen, joka yhdistää kaupungin palvelujen tuottajat sekä vapaa-ajan tekemistä etsivät kuluttajat.

- DooApp tuo kaikki tapahtumat ja tekemiset yhteen paikkaan ja yhden helpon käyttöliittymän taakse. Sovellus on teknisesti hyvin moderni ja hyödyntää mm. koneoppimista voidakseen tarjota kuluttajille juuri heitä miellyttävää tekemistä. Palvelu on kuluttajille täysin ilmainen, ja myös tapahtumanjärjestäjät voivat ilmoittaa tapahtumansa palveluun ilmaiseksi. Teemme myös itse paljon toimituksellista työtä, jotta jokaisen päivän tarjooma oli mahdollimman kattava, kertoo Kaari Digital Oy:n toimitusjohtaja Otso Kallinen.

Palvelun liikemalli perustuu mainontaan ja yrityksillä on mahdollisuus ostaa lisänäkyvyyttä kortteina esitettäviin mainospaikkoihin. Ajatus on, että mainonta on kohdennuksen ja kontekstin osalta relevanttia, jolloin kuluttaja ei pidä sitä tunkeilevana vaan aidosti hyödyllisenä. Arvellaan, että vapaa-ajan tekemistä etsivä kuluttaja ei pahastu mainoksesta, joka tarjoaa illallista edullisesti, kuponkia keilahalliin, ilmaista tutustumista kuntosalille tai ennakkomarkkinoi tulevia teatteri-esityksiä.

- Yritysten vinkkelistä pyrimme olemaan uudenlainen digitaalinen mainos- ja markkinointialusta, joka huomioi parhaiten juuri paikallisten yritysten tarpeet eli tavoittaa lähialueen aktiiviset ja ostohalukkaat kuluttajat oikea-aikaisesti. DooApp on alustana moderni ja kustannustehokas, mutta siinä määrin helppo, että sen opetteluun ei kiireisen yrittäjän tarvitse käyttää rajallista aikaansa.

- Palvelu on juuri julkaistu, ja se kattaa Turun seudun. Tuotetta kehitetään aktiivisesti saadun palautteen perusteella. Eli kaikki palaute, varsinkin “risut” ja kehitysehdotukset ovat tervetulleita. Missiomme on, että kaupunki säilyy vireänä ympäristönä ja, että ihmiset löytävät kaikki ne hienot tapahtumat ja tekemiset, joita kaupungissamme järjestetään! Tavoitteenamme on ensin valloittaa kotikaupungin asukkaiden sydämet, ja mikäli näin käy, jalostaa tuote kansainväliseksi vientituotteeksi, hehkuttaa Kallinen.


Kommentit

Ei kommentteja!

Lisää kommenttisi täyttämällä allaoleva lomake kokonaisuudessaan.

Rockfun Promotions & Agency Oy

Rockfun Promotions & Agency Oy

Juontajapalvelut, Konsultointipalveluja, Mainosspiikkaus, Mediatoimistoja, Ohjelmatoimistoja, Promootiopalvelut, Viestintätoimistoja, Äänimainontaa

Yhteistyökumppaneiden blogit

Kokouspalvelut

Ravintola Prego

Uimahallintie 2, Kaarina

www.ravintolaprego.fi

KP 60 + 25, R 80, myös kokous-ja catering -palvelut.

Lue uusin näköislehtemme

09/2019



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 05.09.2019


Seuraa meitä somessa