Julkaistu 03.01.2020 0          

Fennia laajentaa terveyspalvelujaan Mehiläisen kanssa

Fennia laajentaa terveyspalvelujen palveluverkostoaan Mehiläisen kanssa. Fennian henkilövahinkojen yhteistyökumppaneina jatkavat myös Pihlajalinna ja Terveystalo.

Mehiläinen täydentää Fennian terveyspalvelujen palveluverkostoa, jossa ovat mukana ennestään Pihlajalinna ja Terveystalo.

– Rakennamme uudistuvaa Fenniaa ja visiomme on tuottaa vakuutusalan paras asiakaskokemus. Otamme jatkuvasti huomioon asiakkaidemme tarpeet ja tahdomme tarjota heille entistä laajemman palveluverkoston kattavasti ympäri Suomen. Mehiläinen tarjoaa kustannustehokkaita ratkaisuja asiakaslähtöisesti ja sillä on hyvät valmiudet ja riittävät resurssit hyvän asiakaskokemuksen tuottamiseen, taustoittaa Fennian palvelujohtaja Tapio Korttilalli.

Fennian henkilövahinkopalvelujen keskiössä asiakkaan auttamiseksi toimii FenniaHoitaja-palvelu, jossa selvitetään hoidon tarve, tehdään asiakkaan puolesta vahinkoilmoitus ja varataan tarvittaessa aika lääkärille. FenniaHoitaja-palvelun tuottaa Pihlajalinna ja sen verkostoa on täydentänyt Terveystalo, jonka kanssa Fennia jatkaa hyvää yhteistyötään. Nyt verkostoa laajennetaan Mehiläisen kanssa.

– Terveystalo on toiminut Fennian hyvänä kumppanina jo useamman vuoden ajan ja auttanut asiakkaitamme sairaus- ja tapaturmavahingoissa täydentämällä Pihlajalinnan verkostoa. Toivotamme Mehiläisen tervetulleeksi Terveystalon rinnalle toiseksi täydentäväksi kumppaniksi, Korttilalli kertoo.

Fennia valmistautuu samalla Mehiläisen ja Pihlajalinnan välisen yrityskaupan mahdolliseen toteutumiseen. Yrityskaupan toteutuessa FenniaHoitaja-palvelua tuottaa jatkossa Mehiläinen.

FenniaHoitaja on Fennian palvelu, joka auttaa asiakkaita vahinkotilanteissa. Oli kyseessä sitten työtapaturma, vapaa-ajan tapaturma, sairastuminen työssä tai vapaa-ajalla, hoitoon hakeudutaan FenniaHoitajan kautta.

– Vahingon sattuessa avun saaminen on asiakkaalle erittäin helppoa. FenniaHoitaja eli koulutettu sairaanhoitaja tekee hoidon tarpeen arvioinnin, täyttää vahinkoilmoituksen ja ohjaa asiakkaan hänen tarvitsemaansa tutkimuksiin tai jatkohoitoon, kumppanuuksien kehityspäällikkö Niklas Holmberg kuvaa.

Asiakkaan ei tarvitse maksaa itse käyntiä ja hakea korvausta jälkikäteen, vaan Fennian kumppanit voivat laskuttaa hoidon suoraan Fennialta.

– FenniaHoitaja ohjaa asiakkaat Pihlajalinnan tai täydentävien kumppanien eli Mehiläisen ja Terveystalon palveluihin. FenniaHoitaja-palvelu hoitaa tällä hetkellä noin 100 000 asiakaskontaktia vuodessa ja sen NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava luku on yli 80, Holmberg kertoo.


Kommentit

Ei kommentteja!

Lisää kommenttisi täyttämällä allaoleva lomake kokonaisuudessaan.

Servikal Oy

Servikal Oy

Mittalaitteiden kalibrointi ja huolto

BLOGIT

Liedon Säästöpankki

Rahan takii

Liedon Säästöpankki

Yhteistyökumppaneiden blogit

Kokouspalvelut

Viking Line

PL 265, Turku

www.vikingline.fi

Amorella klo 08:45. Kokoustiloja 12 (10-180 hlöä), Auditorio 180 hlöä. Kokoustilojen kapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Monitoimitila Panoraama messu- ja näyttelykäyttöön (max 200, istumapaikat 140) Useita ravintoloita, saunaosasto. Viking Grace klo 20:55. Kokoustiloja 11 (6-230 hlöä) Auditorio 230. Kokousosaston kokonaiskapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Kuvaa ja ääntä on mahdollista välittää useaan kokoushuoneeseen ja Club Vogueen samanaikaisesti. Useita ravintoloita, Spa osasto. Ryhmille omaa erikoisohjelmaa – kysy lisätietoja.

Lue uusin näköislehtemme

12/2019



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 12.12.2019


Seuraa meitä somessa