Kauppakeskus Myllyn liikkeiden omat kuvat näkyvät Turun keskustassa
Kauppakeskus Mylly osallistuu pilottihankkeeseen, jossa kauppakeskuksen liikkeet saavat omia kuviaan näkyville Myllyn käytäville ja Turun keskustan diginäyttöihin.
BCasterin tarjoama palvelu mahdollistaa Myllyn liikkeiden henkilökunnan ottamien kuvien keräämisen ja käytön Clear Channelin hallinnoimilla diginäytöillä. Palvelun avulla markkinoinnin sisältöä ei tuoteta vain markkinointiosastolla, vaan tekemiseen osallistetaan mukaan kauppakeskuksen kauppiaat ja työntekijät.
- Kuulin pilottimahdollisuudesta Clear Channelin Tommi Fäldtiltä ja innostuin heti, kertoo Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Meri Hakulinen.
- Tämä on oiva tapa antaa liikkeille lisänäkyvyyttä todella haastavan vuoden jälkeen. Uskon että meillä jokaisella on myös ikävä omia ystäviä ja ystävänpäivän merkitys on aivan erityinen tänä vuonna. Itse ainakin ajattelin muistaa ystävinä pienillä yllätyksillä tällä viikolla, Hakulinen jatkaa.
- Pilottikampanjan toteutus ja muutoinkin out-of-the-box- tyyppinen ja tulevaisuuteen katsova tapa toimia kuvastaa paitsi meitä, myös kumppaneitamme Myllyä ja BCasteria erinomaisesti. Tämä yhteistyö mahdollistaa ajan hermoilla pysyvän ja käyttäjien itsensä tuottaman mediasisällön kautta uudenlaisia mahdollisuuksia tavoittaa Myllyn kohderyhmä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja heitä puhuttelevalla sisällöllä. Olemme erittäin innoissamme siitä, että pääsemme pilotoimaan digitaalisen ulkomainonnan uusia mahdollisuuksia yhdessä, iloitsee Tommi Fäldt Clear Channelin myynnistä.
Kommentit
Ei kommentteja!